reklama

100 korún a naši rodičia

čo je to 100 korún ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Vonku svieti slnko a ľudia jasajú, že už konečne neprší a nefúka. Áno je voľno a ľudia maju jeden deň v pracovnom týžny nato aby si oddýchli alebo vypadli von do prírody alebo ho využili inak ako uznaju za vhodné. Samozrejme že najviac to využívajú mladí ľudia a samozrejme aj ja. Celý deň som robil niečo užitočné a večer som sa zberal do mesta už si presne nepamätám či na pivo alebo na kofolku ale prsote niekam s priateľmi.
Obsah mojej peňaženky nebol nijaký alebo lepšie povedané bol nulový ako prve čo napadne človeka ktorý nemá stály mesačný príjem alebo ktory nemá vreckové že skočí za mamou a opýta si odnej nejaké peniaze. Samozremje odpoveď rodičov na tekéto otázky znie: nemám, nemám dorbné, opytaj od otca, :D ale mama ako vždy povedala nemám a vytiahla namňa 100sk a povedala neže ich celé premárniš moja odpoveď znela nie ale veľa znihc neostane a ona sa tak divne pozrela a radšej len mĺčala.
Na druhý deň ked som sa vrátil z mesta bol zase taky krásny deň stvorený pre vypadnutie a samozrejme zase som mal v peňaženke len máo korún a vtedy som uvažoval ako to zahrám na mamu aby ma azse raz podržala, ale tak začal so uvažovať, mama mi dala 100sk aby som vypadol a trocha sa zabavil a čakala že aspoň 50 korun jej ostane ale ved to sa v dnešnej dobe nedá a to mi prišlo trocha blbé lebo na jednej strane je jednoduché povedať tak mami toľko stoji pivo alebo kofola alebo aj poldeci ak chcete a peniaze sa rýchlo rozkotúľajú no na druhej strane nieje jednduché isť do mesta a sedieť tam trebars pri jednej alebo dvoch kofolách len preto aby rodičia nezúrili alebo niečo podobne.
Ak naši rodičia boli ľudovo povedané malí (mladí, v našich rokoch) tak čo to bolo 100 korún ? ... Na tu dobu to bolo dosť veď chlieb stál pár korún, mlieko podobne, a ostatne veci tak isto.
Ale mňa hlavne zaujíma prečo si naši rodičia niekedy myslia že so 100 korunami dneska človek vyžije ? ...
Veď to sa predsa nedá.
Podrobnejší rozbor Vám iste netreba ved mladí vedia očom vravím a starší ktorí nevedia nech idú niekedy do baru aspoň sa zabavia s priateľmi a zároveň zistia aké ceny sú v baroch.
PS: "Vezmite si radšej viac penazí ak Vám náhdou zachutí " :D

Radovan Amrich

Radovan Amrich

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčaný típek ktorý miluje hudbu, zopár obrázkov z umenia, nemam rád stereotyp, a rád robím vecí ktoré niesu premyslené... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu