reklama

Bažant Cassofest 2008

Beer and music :D

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

Vonku bolo krásne a prípravy sa mohli začať. Až do začiatku to počasie vcelku fajn no neskôr cca okolo 16:00 sa rozpršalo čo nebolo veľmi príjemné, ale pri dobrej nálade nás držala dobrá hudba. Najskôr začala náladu utvárať kapela Moment po nej prišli na scénu kapely Smola a hrušky, Robo Šimko (Massriot), Komajota, Smokie revival a potom HEX. Po týchto kapelkách boli ľudia už v tej dobrej nálade i keď musím povedať že tohto roku nám počasie neprialo no pivo chutilo asi všetkým. Neskôr k večeru sa začalo počasie ukľudňovať no veď načase už tam bolo toľko blata, že sa tam mohli robiť zápasy v blate. No ale ľudia ktorý sa prišli baviť si počasie absolútne nevšímali a tak sa medzi jednotlivými kapelami zabávali s rôznymi pivnými sútažami a podobne. Po skupine HEXvystúpila kapela Puding Pani Elvisovej a vtedy to začalo celý dav skáckal, zabával sa, spieval a všetci sa dobre bavili niektorý v opojení nejakého alkoholického nápoja a niektorý len pri kofole ako aj ja. Po kapelke Puding Pani Elvisovej prišila na rad skupina Gladiátor ktorá odohrala skvelý koncert i keď ja a pár mojich známych sme chceli a kričali sme aby zahrali niečo zo starých albumov (mám na mysli z obdobia Death/thrash metalu) no nezahrali nám ale aj tak som sa aspoň ja osobne výborne bavil. Ale po odohratí kapely Gladiátor prišlo to čo očakávala asi väčšina z nás. Áno prišla kapela Horkýže Slíže. Spočiatku ich celý dav len burcoval aby už konečne začali hrať a keď sa to konečne začalo vtedy to bol aspoň premňa masaker ( :D ). Stál som asi v treťom rade ak sa tomu dá tak povedať a behom dvoch minút som sa z neho začal tlačiť von. Nedokázal som sa udržať na nohách lebo pri hromadnom tanci zvanom „POGO“ sa ľudia strkali a udierali a spočiatku to nemalo chyby takýto druh odreagovania sa, ale stačili mi len dve minúty a mal som dosť. Horkýže Slíže atmosféru tak rozprúdili, že sa bavil asi každý od najmladšieho až po najstaršieho člena. Všetko sa to ukončilo Pesničkou Emanuel Baciagala z Popradu a všetci čakali že nám zahrajú ešte nejaký ten song ale nestalo sa a tak sa všetci začali okolo pol noci rozchádzať. Samozrejme vtedy sa znovu rozpršalo a tak som sa zbalil a vypadol aj ja.
S tejto akcie mám celkom dobrý zážitok bolo to z môjho pohľadu také dobré odreagovanie i keď zase vravím to počasie...
Dúfam že o rok nám organizátori urobia znovu taký skvelí program a že nám skúsia vybaviť aj lepšie počasie.


Radovan Amrich

Radovan Amrich

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčaný típek ktorý miluje hudbu, zopár obrázkov z umenia, nemam rád stereotyp, a rád robím vecí ktoré niesu premyslené... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu