reklama

Svet zatvorenými očami

Bol piatok, unavený zo školy po celom dni nič nerobenia si to konečne valím domov. Stojím na zastávke s pocitom že autobus mi pôjde za nejakých 15 minút tak stojim a počuvam mp3 prehrávač. Nevládny a unavený z toľkého státia čakania a opierania sa zrazu vynoril autobus.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Celý štastný, že si konečne sadnem a dôjdem v pokoji domov spať som si nastúpil a posadil som sa. Sedím a po chvíľke uvažovania už neviem nad čím som zatvoril oči. Bol to pocit ktorý som si chválil no zároveň som ho preklínal aby som nezaspal, bol krásny no zaroveň sa mi naňom nepačilo to že si ešte počkam kým pridem domov. A vtom sa to stalo, po nejakých piatich minútach som si všimol, že nespím ale že som hore. Celý autobus prostredie okolo mňa, ľudí a aj hudbu som vnímal ako by som ich videl, vedel som že sa namňa pozerajú druhý ľudia nejakým zvláštnym pohľadom no zároveň mi to bolo jedno, myslel som na veci nad ktorými som sa len pousmial. Pousmial som sa nad vecami ktoré sa mi stali a ako sa mi stali, v pozadí myšlienok a príhod mi do uší vyhrávala dobrá rocková muzika a ja som vnímal cely kolobeh ako keby som mal oči dokorán otvorené, dokonca som vedel presne na akej zastávke sa nachádzam. Celú cestu som ani razneotvoril oči až keď
som šiel vystupovať zistil som, že som nejako viac odýchnutý. Po príchode domov som rozmýšľal nad tým
čo sa mi vlastne stalo a došlo mi, že to može premňa byt istý druh meditácia alebo niečo také, neviem či
sa takéto veci stávajú aj Vám alebo nie ale od tej doby vždy keď idem zo na nejakú dlhšiu cestu tak sa snažim "meditovať" no nie vždy to výjde.
Inak ak si dáte na oči slnečné okuliare aby ľudia nevideli že "meditujete" môže sa Vám ľahko stať že zaspíte - (odskušané) :D

Radovan Amrich

Radovan Amrich

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčaný típek ktorý miluje hudbu, zopár obrázkov z umenia, nemam rád stereotyp, a rád robím vecí ktoré niesu premyslené... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu