reklama

"Príprava na maturitu"

alebo ako to nechám na osud...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Som študent štvrtého (maturitného) ročníka na strednej škole ktorú pre istotu nebudem menovať. Asi každý normálny človek sa v túto dobu (v decembri) už učí na maturitu, nejaké tie témy, učiva a podobne. Ak sa ešte neučíte samy od seba tak aspoň v škole Vás pomaly ale isto tlačia do učenia alebo Vám aspoň zadávajú témy no moja škola je v niečom úplne odlišná.

Teraz od nového roku sa naša škola presťahovala do inej budovy a stále je to niečo ako samí problém. Nedávno som mal stužkovú a všetci vraveli že po nej nabehneme na učiva no nestalo sa tak...
Zistil som, že učitelia na nás a na našu maturitu dosť kašlú pretože učiteľka zo slovenčiny príde na hodinu a povie že musí odísť preč, ale ani nám nezadá tému ani nič ( dala nám dve témy nič viac). Angličtina je na tom zase opačne učiteľ nám dá tému na A4ke papieri s obsahom slov ktorým nerozumie ani najlepší žiak nie to ešte my. Odborné predmety sú niečím zaujímavé a to tým, že učiteľka nám rozdala témy ako asi budú vyzerať a v ten istý deň nám oznámil učiteľ že ešte nevypracoval tému zo svojho predmetu a dodal nechcelo sa mi.

Minule ešte pred spomínanou stužkovou sme sa bavili s triednou profesorkou a ona nám povedala, že ak sme tri roky platili na triedny fond či niečo také 500sk (16,59 €) tak máme nárok na nejaký príspevok, ale tých 500sk (16,59 €) doniesť po stužkovej (nakoľko sme ich neplatili ešte vo štvrtom ročníku). Medzi rečou som si musel ako jediný človek s triedy otvoriť ústa čo sa stane ak ich nezaplatím veď mňa tu nič neučia ani ma na maturitu nepripravujú ani nič tak začo mam platiť ?

To bola moja otázka a učiteľka mi povedala, že platiť musím a že bez platenia sa ďaleko nepohnem, že čo mi dávala táto škola tri roky a že aj tak by mi to spočítali na maturite a že ona aj ja by som mal problémy, samozrejme odpoveď dostala hneď, že tri roky ma škola učila a ja som do nej tri roky platil, že za mňa škola dostáva peniaze a že vo štvrtom ročníku do nás ešte ani nekopli tak čo to má byť.
Takto to pokračovalo ďalej otázkami a odpoveďami a skončilo to niekde pritom že ak nezaplatím budú problémy, zavolá rodičom a že potom mi to na mature dajú pocítiť.

To že s toho budem mať problémy by mi fakt nevadilo keby že nie som maturant a kebyže nechcem zmaturovať tak sa ozvem alebo nezaplatím, to že by to riešili s rodičmi by mi vôbec nevadilo práve naopak by to bolo možno ešte lepšie ako nič alebo lepšie ako by som to riešil sám a to že by mi zhoršili známku o stupeň by mi nevadilo lebo ako sa vraví aj 4ka je známka a tak nízko dúfam neklesnem...
Ale ide tu o princíp, že škola za mňa dostane peniaze od štátu nestačia jej a pýta na fondy ešte aj od žiakov dobre to by tiež nebol problém ale keď sa idem ja dožadovať toho načo mám právo tak to už zrazu nemôžem lebo s toho vyvedú nejaké následky...

Kam už len tá škola speje...




Radovan Amrich

Radovan Amrich

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčaný típek ktorý miluje hudbu, zopár obrázkov z umenia, nemam rád stereotyp, a rád robím vecí ktoré niesu premyslené... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu