reklama

Droga a jej hranica

drogy a naša budúcnosť

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)
Obrázok blogu

Najlepší kamarát, partia, holka alebo len pocit vyskušania dneska láka mnohých ľudí siahnuť po droge, ale prečo ?
Ako si každy človek všimol v dnešnej dobe sa ľudia dostanu k droge veľmi rýchlo dokonca by sa dalo povedať že je obklopený "ponukamy". Otázka znie prečo ? ...Prečo ľudia siahajú po droge čo im to dáva alebo čo odnej očakávajú ?
Jasné poznáme staru známu frázu že zakázané ovocie najviac chutí, z vlastnej skúsenosti viem, že ak mi mama alebo otec povie že nerob toto alebo nerob tamto je to zlé automaticky si poviem áno chcem to vysúšať. Ako nás od malička učili že nepi alkohol lebo je to zlé a čím skor začneš tým je to horšie. Poznám to ked mi mama povedala kedysi dávno že nebudeš piť pivo a just som si to pivo dal ked som na neho dostal chuť alebo keď som chcel byť v tých mojich rokoch frajer pred kamarátmi alebo podobne. V dnešnej dobe je normálne že 18 - 19 ročný ľudia chodia na pivo do mesta ved natom nieje nič zlé pokiaľ to nikto nepreháňa. Tak isto to bolo aj s cigaretou samozrejeme že rodičia nám od malička vštiepujú do hlavy že z fajčenia môžeme dostať rakovinu, ničíme si pľuca a tak dalej ale priznajme si fakt že nie u každého ale u väčšiny príde ten stav keď si povie šak skúsim raz čo mi to dá a podobne. AJ alkohol by sa vraj dal nazvať slabou drogou ale tak moj názor naňho je odlišny ako u mnohých ľudí ale veľa ľudí ktorý po droge siahli mi povedali noačo že som skúsil veď aj alkohol je tiež droga ale malo ľudi to tak vidí. A keď ja som bol "malí" alebo skor mladí lebo mam síce 19 rokov ale tak moja mladosť taká tá ked už ste pred pubertou niekto možno už aj v nej. Mal som 14 možno 15 rokov a v tej dobe sa dostať k droge si pamätám bolo tažšie alebo skor bolo na inej úrovni teraz je to všetko niekde nízko a oveľa ľahšie. Prsote 14-15-16 ročný chlapci drogujú pijú a fajčia jak jedna radosť ako by sa nechumelilo. Jasne každy si povie čo ma je dotoho že tak skoro v mladom veku začali tie deti piť a podobne ale ak v 15 začne piť alebo drogovať čo bude o 10 rokov. A neskôr keď sa aj vy usadíte a budete si chcieť založiť rodinu aké to bude potom ? Kým vaše dieťa bude mať 15 tak táto hranica pojde omnoho omnoho nižšie v koľkých rokoch sa naše deti dostanú do kontaktu z drogou ? Alebo zistite že vaše dieťa to raz skúsilo poviete mu už to viac neurobíš (a just to urobí) alebo mu poviete nech si robí čo chce alebo ako ? ... Touto témou nechcem ukazať ani na jedneho zvás táto téma má slúžiť len na zamyslenie ako by ste vy reagovali na takéto veci ak by išlo o vaše dieťa...



Radovan Amrich

Radovan Amrich

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčaný típek ktorý miluje hudbu, zopár obrázkov z umenia, nemam rád stereotyp, a rád robím vecí ktoré niesu premyslené... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu